Segelklubben som grundades 1876 och ligger i Limhamn, Malmö. Klubben erbjuder en mängd olika aktiviteter och tjänster, inklusive seglarskola för barn, ungdomar och vuxna, träning för jollar, vindsurfing och kölbåtar, samt kappseglingar.
𝐀𝐫𝐛𝐞𝐭𝐬𝐮𝐩𝐩𝐠𝐢𝐟𝐭𝐞𝐫:
- Hantera klubbens administrativa uppgifter, inklusive medlemsregister, bidragshantering, inköp och fakturering.
- Stötta seglarskolan med dess administrativa uppgifter
- Försäljning av kurser, träningar, klubbkläder med mera.
- Koordinera och planera möten och evenemang.
- Vara kontaktperson för medlemmar och externa parter.
- Sköta klubbens kommunikation via e-post, telefon, hemsida och sociala medier.
- Assistera i budgetarbete och ekonomisk uppföljning.
- Skapa trivsel och se till att medlemmar och anhöriga till medlemmar känner sig välkomna
- Ordning och reda på klubbhuset
𝐊𝐯𝐚𝐥𝐢𝐟𝐢𝐤𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐫:
- Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom idrott eller föreningsliv.
- Goda kunskaper i Office-paketet,
𝐌𝐞𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫𝐚𝐧𝐝𝐞:
- Du har kunskap om Sportadmin och/eller Fortnox
- Du är duktig på att hantera sociala medier och har en stark kommunikationsförmåga
𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐥𝐢𝐠𝐚 𝐞𝐠𝐞𝐧𝐬𝐤𝐚𝐩𝐞𝐫:
- Du tycker om att knyta nya kontakter, då arbetet är utåtriktat och du kommer att ha kontakt med många olika personer, både i och utanför föreningen.
- Som person är du positiv, hjälpsam, lösningsorienterad, ansvarstagande och noggrann.
- Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
- Flexibilitet och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
𝐕𝐢 𝐞𝐫𝐛𝐣𝐮𝐝𝐞𝐫:
- En dynamisk och stimulerande arbetsmiljö.
- Möjlighet att vara en del av en engagerad och passionerad klubb.
- Flexibla arbetstider kopplat till klubbens verksamhet
𝐎𝐦𝐟𝐚𝐭𝐭𝐧𝐢𝐧𝐠: Tjänsten är på deltid. Arbetstiden per vecka varierar dock mellan vinter och sommar. Lön enligt överenskommelse.
𝐀𝐧𝐬𝐨̈𝐤𝐚𝐧: Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ordforande@malmosegelsallskap.se. Ansökningar behandlas löpande. Märk ansökan med "Kanslist".
Vi ser fram emot din ansökan!